Tttttåg

Hej!

Nu är de  banne mig dax för min förkylning att go to hell. Är galet less på att hosta så fort jag rör mig! Pallrade mig till skolan idag iaf, tog tåget! Tihihi! Aldrig åkt tåg förut, ever! Men nu har jag det och det känns väldigt bra! Dock var säterna inte alls gjorda för att sova på.. ingenstans att ha fötterna + att de var hårda. Men färden gick snabbt och smidigt! Dock vädret i Umeå var lite halv drygt.. promenad i regn till skolan! Nu sitter jag och försöker torka lite hyfsat innan lektionen börjar! Lär ju gå sådäär... :) ^

Okej det här var 100% onödig information och 0% värt. Ursäkta mig.



Kommentarer
Postat av: Rebeccis

HAH gumman du är söt :) krya krya!

2011-09-07 @ 23:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0