sportlov!!

Hejsan hoppsan!

Äntligen är sportlovet här!

Lovet börjar med en lugn kväll hemma i Kulfors, fixar och donar med kläder inför modevisningen. Lördagen spenderar jag på flaka, URM-racet 2011. Hade inte anmält mig att vara med, men det slutade med att jag var med. Var sjukt nervös, även om det bara är kul och man inte behöver vara duktig, vill man inte vara dålig. Men det gick ganska bra, mest för att de flesta körde av.. :] men ändå! fick mig en första och en andra plats och kom till c-final där jag iofs kom sist, men jag står fast vid att om bilden vart lite piggare skulle de gått bättre ;) och om ratten inte slutat greppa mitt i allt.. men är nöjd! :)
Senare blev det middag och så i stugan med alla förare. Tacos är aldrig fel!^^ Sedan började folket dricka.. och jag säger bara.. "dagens ungdomar" borde vara "dagens medelålders" de var ju galna.. :O Men aja! :D
Kvällen avslutades med melodifestivalen med mamma och pappa. Första gången någonsinn de jag hejade på gick vidare! ;]

Efter många timmar sömn tog jag och pappa mig en lång skoter tur, grymt! Mer skoter blev det också när kusinerna kom, och vi körde lite hit och dit! ^^ mysigt!

Nu blir det wallander! :D


pappa<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevligt :D Verkar som om du hade en bra start på lovet :)

2011-03-07 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0