internationella kvinnodagen

Hejhopp!

Igår kväll var jag på ett evenemang som handlade om kvinnor och hur man "ska" se ut och vad man "ska" ha på sig. Medan Eva drog ett powerpoint om kvinno historia gick jag och 9 tappra brudar till modevisning till. Först i helt svarta kläder, för att visa att vi var olika på alla sätt och vis. Sedan skulle vi ha kläder som var de minst kvinnliga, själv hade jag pappas ac/dc tröja och skinnväst, haha! Sedan till musiken skulle vi dansa som män, och hur lätt är det.. men min kära bror lärde mig ett steg han ofta brukade dansa, nämligen... cykelpumpen! xD Inte alla som kört den på catwalken right? ;) tyckte jag och Johannna gjorde den bra iaf! hah! Nästa plagg skulle vara det mest kvinnliga, och till sist "drömmen" jag hade en indisk finrosa tyg-klänning... nått :] men den var myys! men.. hade lite problem att resa på mig när jag suttit på golvet xD haha snäv! Tur att Lena-stina hjälpte mig upp! :D

Det blev en lyckad kväll trots att brandlarmet gick i början och.. stängdes inte av... på länge xD

Idag blir det skoterutflykt med Anja och Yahya! Ser fram emot det enormt! :D Mindre najs... tror jag kommer bli förkyld :( nejnejnej!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0