Älska dig själv

Tjena! ^^

Min uppdatering suger och de känns som jag inte skriver någonting intressant heller ;] får försöka lägga lite mer tid åt denna blogg.. senare :]

Igår hade vi Temadag för ettorna som vi på kamratstödjarkursen planerat "älska dig själv". Den var grym! Först Kaj Pedersen som hade en föreläsning, workshops, Christian Fridh från Friends och sedan avslutas dagen med skuggteatern, som var... bättre än bäst! De skapar teatern utifrån vad publiken vill att den ska handla om. Tror jag aldrig skrattat så mycket!! Underbara! Om ni vill läsa mer: http://skuggteatern.com/ !!! Tipsar er verkligen för att gå och se dem! Ni kommer inte att ångra er! :D

Idag har jag minsann haft en övningskörning lektion med trafikskolan, och det här är första gången jag känner mig nöjd efteråt, tycker att det gick väldigt bra iaf, och för det är jag glad! ^^ :)
Hade endast en lektion idag.. och hade körlektionen på halva den xD älskar planeringen! xD .. Nä men en lektion föll bort p.g.a. läraren borta. Jag och Julia satt på skolan i si sådär 2 timmar och skulle plugga, men fick avsluta för jag hade ett extremt stort problem hemma... vad ska jag ha för kläder?! ;] Ska på en fotostudio, men Johan och några fler, vet inte vilka de är, men det ska bli spännande.. dock är jag feun nervös och håret ser hemskt ut, som pricken över i:et! (A) Får ta ett djupt andetag och andas och tro på mig själv, jag kommer klara detta! ^^

Så nu har jag valt tre plagg.. alla är svarta :] hehe.. variation= noll. :D nej vänta, en är grå... men mest svart :]
Har typ bara svarta kläder.. hej svart i sommar xD!

Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva :]... Hejdå :] :] :] hehe...

Kommentarer
Postat av: malin

hahah, härligt att de gick bra med körningen :)



ooh kul m fotostudio grejjs :) btw: svart passar alltid ;)

2011-03-30 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0