ops..

Hej! 

Jag orkar inte rabbla upp allt som har hänt mig den senaste tiden.. tar upp det "viktigaste" ^^

Jag var hemma i Kulfors i helgen! ^^ Det var kul att köra skoter med siggan! Åka skrana bakom skotern, haha så barnsligt roligt!! :) Dock.. har riktigt ont i kroppen fortfarande.. speciellt i magen och ryggen! Men de är bara att härda! Jag failade dock 2 gånger denna söndag. 1. Stängde inte tanklocket efter tankningen ordentligt... hehe.. ja ni kan ju kanske förstå vad som hände.. :] sedan gick min kamera sönder också.. den gillade inte att hoppa runt i skotern.. :] fail på mig.. så det blir nog inga nytagna bilder på typ... forever! xD :]

Jag har börjat övningsköra! Varit ute två gånger, och de känns bra. Ska öva på parkera och backa nästa vecka... de svåraste typ! funfunfun! :D not! ^^ tehe

Idag i skolan gjorde vi smörgåstårtor, riktigt mega najs! Vi gjorde 2 stycken var, vart hyfsat nöjd, men för att vara första gången jag gör smörgåstårta ever, tycker jag det gick bra! Vi fick även göra en för att ta hem.. den dela jag och Ellen på! gott!! Perfekt med te till! :] MUMS!

I morgon har vi friluftdag och vi drar till Ö-vik för att bada! :D kulkulkul!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh va skoj, vill med fara dit! :D och klant som hade sönder kameran, mohahahahah!!

2011-02-23 @ 09:50:16
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0