my life, my dream

Hej! Länge sedan nu..

Lite som har hänt sedan sist...

Var och fikade med min underbara finis Gabby på veckans första dag! <3 Helt otroligt underbart fantastiskt kul! Klassen var dagen därefter på studiebesök på norrmejeriet, och det var intressant ändå, tro det eller ej! :) Nästa kväll var jag med Sigrid, jag hade köpt en liten söt tårta vi gjort i bageriet, och den delade jag med Siggan! :) Mysmys! Min trosdag var hektiskt, efter skolan var det kamratstödjarkurs, sedan gjorde Kajsa, Julia, Ellen och Moi korvstroganoff i min lägenhet, en hel stor vitlök = det lukade i 2 dagar efteråt. Naaasty!! xD Klockan sju var det dax för Glöd på kyrkan! underbart! <3 love!!! Hela fredagskvällen låg jag och pluggade och sedan låg jag och kollade på GLEE <3 !!

På lördagen kom min mamma och pappa hem från Canarie öarna :) najs!^^ De körde mig till Skravelsjö där Hanna skulle ha födelsedagsfest, helt otoligt roligt! Jag och Kajsa äger på fågeldansen! haha!! :) Vet inte rikigt vad jag ska skriva om denna fest, jag kände inte så många, men det blir bara fler att lära känna^^ haha! nä men det var otoligt roligt och är glad att jag åkte dit! :D <3 Söndagskvällen spenderade jag med min kära vän Ellen, vi bakade muffins tills brandvarnaren började tjuta. De blev as goda! <3 :D


min alla hjärtansdag spenderade jag på skolan på öppethus, faktiskt inte så farligt!^^ bara lite... typ.
Gabby = Min valentine :] <3 tihi


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Malin

Läste jag... glee?? :O :D

Svårt att skriva detta utan att verka ironisk eller.. äre sarkastisk jag mener.. äh sak samma du fattar ;) Men du verkar ha haft de riktigt kul (utan ironisk/sarkastisk ton) :)

2011-02-16 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0