Besök hos Jullan

Hejhej!^^

I måndags åkte jag ut till Lövånger, eller ytterbyn om man vill vara extra petig. Där bor Julia, min rödhåriga klasskompis tillsammans med syster, mamma, pappa, sju katter, en häst och två kaniner, glömde jag någon? hm. Tror inte det! Under tiden jag var på besök hade jag problem att hålla reda på vilken katt som var vilken, men de ordnade sig lite till slutet! :) Fick även rykta hästen, najsss! Har inte gjort det sen jag gick på ridskola iprincip, vilket var... många år sedan!

När vi inte sov, åt, myste med djur eller gjorde någonting annat såg vi på Lost säsong 2. hann se 16 av 22 avsnitt så vi får ta de 6 resterande avsnitten senare! ^^

Det har varit kalasbra dagar uppe i Lövis!



på tal om katt..


Här är en bild på vår katt Anna förra sommaren.  =)


Kommentarer
Postat av: malin

haha, lät som en awesome helg :D

2011-04-21 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0