Energibrist

Hej!
Nu är energin inte hög i mitt liv. Har jobbat mig ikapp med läxorna och känner att jag har hyfsat med koll på grejorna vi ska göra. Vi har nu börjat med bageri igen från några veckors uppehåll och har verkligen blandade känslor om det.. känns inte som jag lägger ner själen i arbetet jag ska göra och har ingen energi att ha humöret uppe hela dagen. Dog även i last man standing idag, inte egentligen, var på en skyddad plats. Dock orkar jag inte tjafsa, var inte aktiv i tävlingen hur som hellst. Det var en naturare.. förvånad, nej! ^^ xD

Nu ska jag på trafikskolan och ha körlektion om ca 10 minuter.. är så trött och less men jag hoppas jag hittar någon energikälla som räcker i en timma!

I kväll blir det möte i kyrkan, och det längtar jag verkligen till!^^ var bara några dagar sedan jag träffade gänget, men de gör mig verkligen glad! :) Finisar!

Känns som jag bara klagar, men det har faktiskt hänt roliga saker i veckan med, t.ex. var med siggan igår och det var ur najs, och sedan var jag och övningskörde med pappa och stannade hos .. släkt (?) och drack kaffe, pratade och kollade på hockey. Rikigt trevligt! +´spännande match! ;O taggar att se de sista 10 minutrarna i kväll!! :D ;D tihi.


Och svar till blogg kommentar:



Detta är MORF!!! :D Han är grym! sådeså!! :D


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack så mycket! :D Ja, skönt med halva priset på allt! ;)

Jotack det är bara bra, lite stressigt med alla nationella prov men annars så! Sj då?

2011-04-12 @ 20:15:53
URL: http://soifas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0