Bok klubb!^^ m.m

Hejhej!^^

Trots att mina glasögon har gått sönder igen och jag haft ont i huvudet hela dagen, försovit mig, stressat till skolan, skellefteå förlorade matchen igår och att jag har lite ångest om hur jag ska kunna betala för allt i sommar så har denna dag varit helt okej, mer än okej faktiskt :)

Vi hade bageri idag, och visst det gick väl inte som en dans på rosor, men gav inte upp!
Jag skulle göra Choklad suffléer. De blev väl inte helt perfekta, vissa blev bra iaf och smaken var verkligen bra, eftersom jag aldrig gjort suffléer förut, är jag nöjd och tror jag ska spara receptet så jag kan bjuda familjen eller något. Om de nu tänks vara intresserade^^

Vi hade det jätte trevligt i pausrummet idag, vi satt och kollade på Total Blackout på datorn och skrattade och skrattade! Bättre än halv dålig stämmning ;D Och jag tror jag skulle dö! Vilket roligt program! ^^

Kajsa och Lisa gjorde en tårta till Julia (hon fyller nämligen år idag) !! :D Den va goo´ och sedan gick vi upp och bjöd våra kamrater i HR på resten av tårtan, så¨vi inte skulle behöva slänga den bara. De verkade uppskatta det iaf ;D ^^

Efter skolan var jag och Jullan på Bibblan för att vara på bok café, det var första träffen idag och det var inte många där, men det känns som detta kommer vara en rolig upplevelse och läsa och prata om böcker med andra, samt läsa dikter och noveller. Detta har vi planerat att göra en gång i veckan. ^^


Nu blir det middag! Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: malin

oo, haha kul :) nice med inlägg. Du börjar komma tillbaka m bloggandet ;)

2011-04-13 @ 19:31:27
Postat av: mamma

Du får gärna baka dom igen,behåll smaken du hittat och vi använder gärna vår julklapp, nästan bums.

2011-04-13 @ 20:33:10
Postat av: frida [foto]

Sv: Ne, men tack! gu va söt du är :)

2011-04-13 @ 21:14:23
URL: http://fridafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0