Vinter mys!

Hejhej! Nu är de dax för ett blogg inlägg! :D

Lite små saker att ta upp från veckan som gått:

- Grattis till bästa Johanna Renman 17 år!
- Hurra för storstädning!!
- Ungdomsmötet ägde denna vecka! ^^


Idag hade jag en toppen trevlig dag i Norrlia, en by utanför Hällnäs. Vi var och körde isbil på en liten sjö där. 8 bilar sammanlagt, mycket glädje och barnasinne. Jag vågade först inte köra rikitgt, men tillslut släppte det, det var verkligen roligt! Lars satt bredvid mig och bromsa nu, möt med gasen, bra, bromsa mindre, full gas!! xD Riktigt bra faktiskt :) Åh vilken toppen dag! Dock är kroppen rikigt kall nu, men hoppas värmen kommer tillbaka snart.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. försöka hitta till pianot, läsa eller nått.. :) får se :D
Ha de bra!

Man är inte äldre än vad man gör sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0