Oh happy day

Hallå? Det var just måndag, och nu är de måndag igen.. tiden går för fort för att jag ska hinna med. Eller ta mig tid att hinna med. Jag suger på det här med bloggningen.

Så.. vad har jag haft för mig denna vecka..

Taggad bumbibjörnarna filmkväll med bästaste gabby! Mat, paj och godis + bumbi. Haha underbar! Vi är inte friska någonstans alltså! :D <3 Sedan  blev det fotning ute, inte så mkt bilder med dock mycket flum! ^^
Om jag får dem från gabby kanske jag lägger in någon ;]

Ellen och Siggan färgade håret på mig, rödbrunt, blev mega bra, nöjd! Tack för en iövrigt smaskigt bra kväll!

Ungdomsmötet var underbart bra! 2 snälla damer bjöd på morotskaka, lekarna, folket, bibelordet och snacket! Alltså underbart! Måste nog vara det bästa mötet hitills. Johannes första brev 4:12, "Ingen har någonsin sett Gud. Om vi älskar varandra förblir Gud i oss, och hans kärlek har nått sitt mål i oss"

På fredagen var jag hemma i Kulfors och myste med familjen, såg idol och Jay Smith.. alltså underbart skön kille alltså! Blev lite bakning, men resultatet s-ö-g.
Sedan på lördagen blev det att åka till Holmsund, Anton fyllde 18, hurra hurra. Trevligt att träffa folk jag inte träffat på mycket länge^^
På söndagen blev det Kulfors igen, baka, med ett awesome resultat denna gång. :) Sedan blev det magdans... UNDERBART! Alla blev jätte glada och sa att det var kul att se mig, ett sånt varmt välkommnande. Bäst av allt var att få träffa johanna! Vi hann inte prata så jätte länge, men bättre än ingenting. Det var så hemskt länge sedan!
Söndagen avslutades med dubbel avsnitt med the big bang theory med familjen!

Och så idag.. bakat saffranssockerkaka.. de luktar as gott..  OJ! shit tur att jag skrev det, hade helt glömt bort den i ugnen.. som var precis klar att tas ut! pjuuh..
Ikväll blir det att gå ut och gå med sigrid och kolla på alla 15 kärleksljus grejer som är utställda på stan :) as kalas! Vi höres!

(btw, jag kommer inte ha någon dator nu på ett tag.. hehehe) så vi hörs när vi gör det.

btw, hjärta låten Time med hans zimmer.... UNDERBAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0