Faith

första dagen på den nya praktikplatsen, Café ljuslyktan i vännäs. På slutet av dagen kommer det in ett helt gäng barn och en fröken. Alla var såklart super sugna på att fika, men då var det en kille som inte tålde grädde och sådant och de enda som var fritt från mjölk var slut, ansiktuttrycket på den stackars pojken sjönk så otroligt mycket att jag tyckte synd om honom, glimten i ögat försvann, när alla hans vänner kunde fika förutom honom. (han fick inte heller tag på sina föräldrar, som skulle ha kunnat komma med något till honom.. de han ringde svarade inte iaf. ) Men kom de en liten tankevind igenom mitt huvudsom tyckte att det blev kvar en gluten&mjölkfri kladdkaksbit kvar från tidigare på dagen och jag gick till frysen och kollade, gav det ett försök fast en annan på caféet redan kollat och gissa vad som låg där i en bit plast, jo kladdkakan! Åh du skulle ha sett leendet på pojken, kan inte beskriva, men en lycklig känsla gjorde mig helt varm i kroppen. Lycka!

Gud är med oss alla!


Have faith... even iiiiiiif..... it hasn´t been your day, your week, your month or even your year.

nananana...



bjuder på en bild som visar: lycka! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

aaaaaaaaaaaw, så snäll du är :] Jag ska komma och hälsa på dig nån dag :D



Låttexten: vart är den ifrån? :S känner igen den

2010-11-16 @ 10:17:20
URL: http://upperenglishside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0