dax att blogga..

Hallåj!

Nu känner jag att det verkligen var länge sedan jag bloggade... så nu kommer min uppdatering om.. typ sju veckor.. :D Skriver lite i punktform, pallar inte skriva med röd tråd om så pass lång tid, sorry, but enyoy!

Vecka 39

- Fest på nydala, lite inte så lyckad, men hade trevligt ändå. Sällskapet är alltid trevligt, men poliser kan förstöra stämmningen, de är klart. Men en sak är klar, Julia och jag är inte så jätte duktiga på att göra upp eld xD ..
- Farmor gick bort, och jag tänker på henne ofta. Men jag är säker på att hon har det bra. <3 älskar dig!!

Vecka 40

- Var på bio med min moster och kusinerna, super trevligt! Vi såg Dumma mig, men blev lite besviken.. dock tror jag den är lite bättre med engelsk tal.. ^^ Men det var en hel sköän kväll, lugn och go!
- Firade Julle, som fyllde 18^^ Rikitgt trevligt faktiskt, träffa folk och bara umgås. Det är alltid toppen! :)
- Drog till Tim och käkade tårta och spelade tv spel, riktigt najs!

Vecka 41

- Singstar kväll hos kajsa med tacos also. Grymt roligt och en enormt behöverlig kväll! Ellen, Sonny och simon var också där. Toppen, toppen, toppen :)
- Antonia, jag och mamma drog till Sundsvall. Shoppade på IKEA bland annat, och sedan blev det VOLBEAT :D As grymt! Kul att umgås med antonia med, länge sedan sist! Underbar kväll!

Vecka 42

- Begravning, otoligt fin, men så sorglig. <3
- Fira anja och hennes kille som fyllde år. Mycket trevligt sällskap. Markus och Johan är bra på snöbollskrig... vilket inte är så bra när man är emot dem i det. Kallt, blött och väldigt roligt^^
- MYSPACE,  helt oslagbart fantastiskt det var! Kan inte beskriva med ord alltså... shit!

Vecka 43

- APU har börjat. Ica maxi bageriet i 3 veckor ^^
- Middag på tre kronor med Rebecca, Lilly och Emmy, kanon bra! Trevligt trevligt! Och gott med pizza^^
- Halloween fest, blev inte heller en sådan där pang bra fest, men hade trevligt och fick mig några goa skratt. Ellen var en fin kanin indeed ^^ xD :)
- Var på stan med siggan en dag med, julklapparna är snart färdig inköpta! sjukt skönt!! :)
- fick en spontan "färga håret på mig själv" grej och gjorde det.. de blev bättre än förut, men de var bara toning så måste göra om det snart..

vecka 44

- Dag med kyrkan, lära känna folk från Ö-vik. Underbart roligt! Tävlingar, lek, mat, predikan och bara umgås. Hur bra som hellst. <3
- Leo´s lekland med kusiner och bror. TAGGAT!!! :D äntligen har jag fått leka :] tihih.. skulle dock ha viljat vara någon meter kortare.. (A)
- somnade väldigt tidigt alla dagar, eftersom praktiken, så hann inte göra så mycket mer xD

vecka 45

- Bakat en massa rabarberpaj - bra att ha i frysen ifall de skulle komma någon och hälsa på :D ^^
- Umgåtts med mina grannar på andra våningen, sara och annie, sett på idol, käkat tårta, pratat och bara myst.
- Sett på en massa disney filmer.. den bästa: tarzan, underbar lixom!

Ikväll:

Var på Viktorias med familjen. Dags att äta upp presentkortet. 6 rätters middag, var inte så jätte speciellt, men hjorten var as god och lika så fisken. Ostarna var inte min grej dock, kommer nog aldrig bli en ost och kex tjej.. ^^ Det var i övrigt riktigt trevligt. :D

Nu är jag mega trött och ska lägga mig för att sova, i morgon blir de att åka in till vindeln för att fira farsdag med familj och släkt. Det blir nog bra! :D

Pusshej! Och jag lovar att vara mer uppdaterad i framtiden... ^^

AMEN!


Kommentarer
Postat av: Malin

yay! Victoria bloggar igen :D

2010-11-14 @ 14:45:53
URL: http://upperenglishside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0