Torsdag

Tjenix!

åh min uppdatering suger.. ska skärpa mig.. (A)

har inte mycket att säga.. skolan har vart chill den här veckan. Vi har haft lite nationella engelska och nu är vi snart klar med all engelska i skolan!! :D hur najs är inte de på en skala? Matte också för den delen. efter nationella där med så (Y) naaajs!!
På musik lektionen denna vecka sjöng jag med fanny wikner. Fortunate son.... HAHAHA... ursäkta men den läten var inte lätt! och jag som inte är van att sjunga i mic och så.. xD haha.. vacker lixom!
Vad kan jag mer berätta.. jag och siggan har vart as duktiga på den senaste tiden. Stavgång minst en timme nästan varje kväll! (Y) hurray!

har inte stor fantasi just nu... så ska inte skriva en massa mer babbel! 
dock läste jag på sofias blogg.. och sååå deppad av ett klipp på katter.. åååh så sad!! 
 här är  http://soifas.blogg.se/2010/may/entry-79537805.html#comment! Satt och gråtade när jag såg den seriöst. SNYFT!


Ha de bra / victoria!
adressen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0