Tisdag^^

hejsan!

Idag har jag vart hemma och försökt friskna till. Har hosta som är grymt irriterande och snuva och allt. Men hade tänkt fara i morgon för att inte missa för mycket! :)

Idag har jag iaf legat och kollat på gilmore girls halva dagen.. eller tills lars bankade på dörren..^^ Då fick jag en kvart på min att göra mig i ordning.. skulle till farfar och gratta honom^^ tappade ner min parfym på golvet... de luktar as mkt nu..! Men iaf, trevligt hos farfar! Sedan blev de att fara hem, ja gjorde en skull omelette^^ xD men kommer nog göra den fler gånger, ;] skumt är min grej!

har skrivit klart min fantasy historia till svenskan också.. känns bra! Otroligt bra! :)

har inte så mkt att säga.. så godnatt! :D 
 

Btw.. Elina har ett cykel beroende.. någon! Ge henne hjälp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0