Onsdag^^

Hello!

Idag åkte jag till skolan :) kände att jag var så pass frisk att jag pallade det^^ dock är öronen helt cp mer än vanligt.. men aja..

Första lektionen var inställd.. tydligen var läraren på operation... och  de andra 2 lektionerna gick jag inte på. (Idrott och musik) de pallade inte, så jag och ellen tog kvart över 12 bussen hem^^ men innan de tog vi en sväng förbi chokladbutiken och handlade upp present kortet pappa vunnit.. :) as goa praliner! Men nu de som är kvar ska förbli kvar till mamma och pappa kommer hem! :) (Y)..
När vi kom till vindeln gick vi på renfors, ellen skulle med bussen därifrån, så jag stannade med henne^^ träffade lärare och så. :) De är så trevligt att träffa dem faktiskt.. måste medge att jag saknar dem. Och skolan känns så.. annorlunda nu.. inte som på den gamla goda tiden.. men.. that´s life right?
 
Efter ett trevligt besök begav jag mig hemmåt och kolla på gilmore girls, disk och så^^ 
Och ett kort jävligt jobbigt "novarobics"... 33 minuter av paaaain xD


Skol less som rackarns nu! Kommer ha haft 3 lektioner i veckan.. om jag räknar bort med de 2 dagarna jag var sjuk.. är de 3 av 5 + friluft dags orientering, jag inte tänker delta i.. ;]

men nu blir de att sova.. tidig morgon i morgon bitti! Pusshejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0