Lördag <3

Hello!

Idag har jag haft fullt upp minsann! Först 85 års kalas, riktigt trevligt faktiskt :) kul å träffa folk, äta go lunch och sjunga tillsammans! Blev lite stressigt dock att hinna med bussen. xD snyft! men jag hann iaf! Pratade med johanna om allt möjligt på vägen till stan. Har verkligen saknat henne, så de kändes trevligt att träffas och prata och så. :) Vi skulle se på The last song. Den var inte lika  bra som t.ex. a walk to remember och the notebook men satt och grät... halva filmen ändå? så ja. lätt sevärd!! sjukt sorglig! <3 fin musik!

Efteråt satt vi på mc donalds och chillade och snackade lite med chrille och hans flickvän innan vi började promenera runt lite granna. Fin fina träd bilder togs också! xD haha!

Dagen avslutas med ett "trevligt" besök av herr henrik och lars som druckigt för mycket xD... de stöka ner som fan! xD hårspray på golvet, rivit ner saker från väggen.. suddat min planering... fuck you!!! xD nu kommer jag glömma nått!

men nu ska jag börja göra jag och elinas tävling.. hon har inte gjort den xD hon ska känna pain.. a lot of paaaain! (A) mohahahha..

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0