Helgen! ^^

 

Hejhej!

Åh vilken underbar helg jag har haft!! så UNDERBAR!
I fredags hade vi nationella matte... gick ju super.. men annars var skoldagen toppen! Slutade eftr provet, satt och spelade kort med Julia och Ellen, alltid trevligt! Sedan ble det att åka hem och vara med Elina. :) Ett litet hinder först.. vi skulle cykla och möta varandra... (Y) Cykla är inte min grej, jag diggar tanten i "navarobics" mer.. och hon är lätt irriterande ibland^^ Tihi! Men när vi cyklat klart, for vi och köpte våffelsmet och godis! göttans! Å till se såg vi på Tumelisa. (hahahahahahahahhahahaa....) och Fievel i vildavästern, älska <3 xD

Igår, Lördag hade jag en hel fylld spännande dag! Först och främst träffade jag mamma och pappa igen efter deras utlandsresa, sedan blev de fika hos åke innan jag skulle med bussen till stan^^ Kulturnatta 2010 var underbart! Så mycket folk man träffade, både nya och gamla relationer, mycket trevligt! Hängde med Anja och hennes klasskompisar på Apberget, och åt popcorn, riktigt trevligt! Ellen och jag diggade afrikanska trommor - låten och stackars johan fick nog för sig att vi var skumma.. vilket vi igentligen är!:)Kollade på när finisen johanna sjöng, och resten av midgård^^ sjukt bra! :) Grymt trevliga människor! Rongedals var ur sköna! De korta minuterna Ellen och jag stod och lyssnade på dem! ^^
På tal om oss, tack för en trevlig stund på kajen ellen! fantastiskt!
Och inte nog med detta, när vi var på äg hem, mamma, johanna och jag, stannade vi av i rödå, johanna sjöng och väkte min moster ;] lite evil, men Monica blev glad :) Vi fick smaka resterna av en underbar bröllopstårta och fått visdom om äppelträd ;] haha vad kul!

Tack underbara fina människor som gjorde min kväll så awesome!! <3

Idag därimot har jag tagit de hyfsat chill.. sopat ihop grus, storstädat.. nästan iaf^^ tvättat, flyttat omkring saker och så^^  de enda som saknas nu är 90 min stavgång så jag klarar stegmålet i veckan! :)
men en rikigt trevlig helg har de varit! Ha de bra allihopa!

Bjuder på en bild på mig och fina ellen på kajen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0