hehe... opsi daysi

Hejsan hejsan!

Nu är de hela 6 dagar sen jag skrev.. fyy på mig! xD

Min livs historia sedan sist. 
Faaaaaaaaaail på NP Matte. Fyfyfyfy på matte. Gick inte alls bra.. snyft! Men dock gick de bättre med besöka holmsund/obbola. Maud Bjöd på en underbar middag med goo melon i salladen... gabbi och jag var lite annars.. just med salladen. Men De var trevligt att träffa alla igen och snacka, vi samlades igentligen för att snacka om lappis, men när vi var klar med det, blev det även spel, Alias tror jag de heter.. :) Väldigt kul! :D Efter en liten promenad tillsammans fortsatte jag och gabbi med att promenera till holmsund. En trevlig promenad som jag uppskattar sjukt mycket! Prata är en bra medicin för allt. Underbar dag minsann!
På fredagen hade jag min resa hem och så.. mest bara tog de lungt.. hade middag med mamma och pappa, de åkte utomlands så vi åt på kina, lovely med bambuskott... goooott!! (A)

På lördagen cyklade jag och siggan tll Kulfors.. första turen i år med cykleln... fy fan vad varmt! Men vi lyckades ta oss fram och tillbaka.. nästan utan pain. :) Vi gjorde varma mackor, fikade och dansade magdans ute på gräsmattan, och spelade piano otroligt mysigt och ett underbart sett att spendera en dag! orsaken vi åkte till kulfors var för att hämta mina dans byxor, men jag använde dem aldrig på dans avslutningen.. orsaken var att de blev för varmt och jag var för sjuk för att stå ut med det. Så jag for på avslutningen, men yrsel, troligtvis feber, huvudvärk och snuva men de blev en underbar avslutning! APA KUL! Och vi var så duktiga allihopa! Verkligen! Är glad att de kom så många och tittade också! :) Kul att träffa Elias också, de är inte så ofta de händer inte. xD 
Slutade dagen med en promenad med Isak och Sigrid, inte dumt de heller!

Och så idag.. måndag.. har jag legat hemma och varit risig.. men vid 5 orkade jag iaf gå på affären, där jag stötte på en del folk :) T.ex. Veronica och hennes ursöta bebis! Pluttinutti! Men  mer utflykter lär de inte bli idag.. blir nog att se på gilmore girls ;) och plugga lite granna :)

Har nog inge mer att säga.. så cya! :D


Kommentarer
Postat av: Elina

Ska du på lappis? :)



ja nu när du är cykelfit så kanske vi ska ta våran cykeltur snart då? :D

2010-05-18 @ 11:18:41
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0