hehe.. ops sen igen!

Hallu!! :)

Nu har jag varit frånvarande en hel vecka igen... (A) ops!
Men i veckan har de hänt lite spännande saker!

Som i onsdags.. sista musiklektionen!!! yeeeaaah! (A) inte alls less..
Sedan träffade jag Elina, åt på subway, fikade kakor medans vi vandrade till vårruset. (Y) nyttigt! :D
Vårruset var otroligt kul! Uppvärminingen först och främst! Vi kom i mål typ 10 sekunder innan en timme hade gått, och om man heter elina och sanna så väntade man till 60.00 innan man gick i mål! Otroligt mysigt med picknick och sånt! High five för vårruset!
Sedan har vi torsdag.. vi hade orienteringstävling i skolan (Y) Det var väldigt trevligt! Men.. skavsåret jag fick efter den dagen.. inte okej! Gör as ont! Sovde hos julia efter den dryga jobbiga dagen! Mycket trevligt, julia är alltid flum, i like! Vi cyklade till marieberg för att köpa skor och godis! (YYYY) och sedan blev de gilmore girls! :)

Idag.. fredag.. var otroligt skönt att sova.. men eftersom vi skulle va på skolan vid 8 var de bra att kliva upp i tid för att hinna cykla dit. Vi skulle göra i ordning för lilla uppbaket och göra de sista sakerna. Är riktigt nöjd över min morsdags tårta, :) De var lite pirrigt när alla kom och kollade och var så seriösa, men jag tycker de gick bra ändå. Fy tusan för alla bilder som togs..

Ikväll har jag bestämmt mig för att lägga vissa saker på hyllan. Jag orkar inte med detta mer.. jag bryr mig inte om att ni tittar ner på mig som om ni är mycket bättre, för sanningen är, de är ni inte! Jag är inte avis på er, inte ens lite.

Iallafall.. ikväll har jag varit i kulfors, måste säga att de var väldigt chill. Såg en film.. message in a bottle.. och fyyy jag hatarhatarhatar sorgliga slut!! varför finns dem?!?! :( snyft!
åh just ja, såg på talang, AB quartet var as sköna! (Y)

Nu ska jag sova, marknad i morgon! Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0