dax för lite uppdatering...? (A)

hello! nu har jag vart lite off igen.. oops!

Så.. vad har hänt på dessa 9 dagar..
Mitt liv är i en svacka just nu känns det som.. känner mig så hemskt otaggad på allt som har med liv att göra.
Känner mig ivägen hela tiden... att de vore bättre att vara för mig själv för att mina vänner ska slippe stå ut med mig eller nått.. jag har fått så himla dåligt självförtroende på sista tiden att jag som slutat försöka.. "så länge man försöker har man inte förlåtat" men om man försöker hela tiden, men de hjälper inte? hur länge ska man orka försöka lixom? orkar inte mera.. men måste.. för ja klarar mig inte annars.. mitt lyckopiller.. jag behöver!

men några detaljer... eeh? kommer inte ihåg någonting.. men hade en trevlig förmiddag med ellen i onsdags iaf. Efter engelska nationella stack vi på ersboda och ellen köpte skor. mycket najs och vi missade bara en lektion^^ (Y) Musiken blir bara drygare och drygare.. men hade riktigt najs just denna veckas musiklektion. Umgicks lite med 2 från Lärlingspogramet, de pogramet jag ursprungligen skulle ha gått. Vi spelade blokus, riktigt trevligt! :)

sedan valborg.. började bra, slutade.. flummigt.^^ HAHA!!
Ska berätta!
Först så träffades nästan hela jaktlaget + Ln och min mosters familj i stugan och käkade gooo tacos och myste som attan. Jag och ellen spelade biljard som vilka amatörer som hellst. Mitt motto är att inte he ner 8:an :D sedan blev de efterrätt, svår tänadad majbrasa, badtunna, singstar, godis och mys.

sen... damdamda dam.. åkte jag och ln hem till mig, gjorde drink, spelade sms roulette... ASG! xD vissa sms som ellen fick skicka var lätt skumma! xD jag fick de rätt chill ändå! Inga flummiga sms till syskon och kusiner iaf! ;] heh.
Men hur som hellst. Sedan kom min bror och sedan petter förbi med stannade inte så länge någon utav dem.
Det slutade iaf med att tvätta.. då kan ni tänka själva! ^^ 
trotts hur valborg slutligen slutade är jag nöjd över att bara låsa in alla dumma tankar och leva.

Hoppas ni hade en trevlig valborg! <3

ska avsluta med en "vacker bild"



Jag saknar tiderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0