Bäveer

Hello my dear! Nä.. jag menar.. tjena! :D

Idag har jag haft en underbar dag.
Först skola. en lektion å la bageri. Hjälpte först Issa med tårtor och sedan baka ut wienerbröden med Lisa och julia. Och jag vet inte hur de stavas, men jag är säker på att ni fattar. Rätt kul! :) Sedan packeterade vi bara våra saker till "lilla uppbaket" innan vi slutade.

Efter skolan gjorde jag tonfisk sallad och sedan kolla en massa på gilmore gilrs, å yes! im back i beroendet. fniss.
men halv 6 vare dax för frissan! :D klockan 8 var jag klar med håret. Under dessa 2,5 timmar klippe jag mig, fick lockar i håret och så här har det aldrig sett ut förut. så kort! :D men jag tycker det är helt okej :) kommer någ vänja mig vid det snart och tycka de är awesome. Det luktar underbart, men de är så kort att de inte når till näsan... problem här!! xD hehe..

Sedan blev de promenad med Sigrid! Vi såg först ett rådjur.. och sedan en bäver!! :D jag pekade på den och gjorde nått skumt ljud. fick inte fram "kolla sigrid! en bäver" men hon förstod. Så epic! trodde aldrig jag skulle få se en bäver irl! awesome!! :D <3

nu sitter jag och kollar på gilmore girls igen.. och ska gå isäng! :D pusshej babes!



Skolavslutning- 09. Suddig, dock finis elina på bilden! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0