Mys i abborrtjärn!

Halloo!

Igår hade jag en rikitgt trevlig dag, även om de blev att kliva upp halv 2. Stod och målade i en och en halvtimme ungefär i det varma sommarvädret och jag hoppas verkligen jag fick lite färg av det.. men när jag stod där och målade kände jag att jag ville försöka få ihop vännerna från vindeln och typ bara umgås, eftersom de aldrig händer längre.. och de gick väl sådär, de flesta har bättre saker för sig tydligen^^ men jag hade en underbar kväll, även om den inte slutade som jag hade tänkt mig. vad hade jag förväntat mig.. att vi skulle bli vänner du och jag igen..? Jag har försökt så många gånger.. börjar undra om du är värd min vänskap överhuvudtaget.. inte då du inte uppskattar den^^
Men, tillbaka till kvällen. Badade med ellen ett bra tag och typ hela vindeln kom till abborrtjärn. Dock inte på samma gång, utan lite nu och då. Men de var trevligt trevligt^^ Innan vi for hem, hamnade williams cykel på botten.. inte bra det ^^ ;P
För min del blev det att sova hos Ellen, efter en lång stund blev de så att vi valde film. de blev coraline... äckelfilmen xD super trevligt iaf! ^^



Kommentarer
Postat av: Malin

Nästa gång ska jag se till att va hemma! :) saknar diig! :]

2010-07-24 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0