Tisdag 13/7

Hejsan svejsan^^

Haft en trevlig dag?
Måste säga att min dag har vart det! Vaknade dock runt två tiden.. ops. Sedan blev det att duscha.. och gud vad najs må jag säga! underbart! Sedan.. blev det lite tid vid pianot, musik är härligt. Solen stekte varmt idag.. mamma låg ute hela tiden, men jag klarade inte av att vara ute knappt.. och vad ska man göra ute i Kulfors.. ligga och steka? Ser inte meningen med det rikitgt ^^
Men sedan beslutade vi oss för att åka till vindeln för att köpa glass. Men de blev inte rikitgt som vi tänkt.. när vi sitter där och ska äta vår goda glass.. kommer svt och mats johansson och tänkte filma.. och oturligt nog ville de att vi skulle vara med.. och som tuuur var... var de mest mamma som kom med på själva tv:n.. lättat! När jag lix var i vindeln passade jag på att hjälpa pappa med vad han bett mig om att göra, nämligen att riva tapeter i en lägenhet i hyreshuset.. men lättare sagt än gjort.. 4 lager med olika tapeter... och de var svårt att få loss.. och jag var ensam i lägenheten.. så efter en timme bröt jag ihop tvärt på golvet.. orkade verkligen inte med det just då. Kanske var de värmen, skrapan jag skar mig på hela tiden eller den inrökta lukten i rummet som gjorde mig galen.. och sänkte mig. Men när jag kom ut i frisk luft, åt lite mat och fick något och dricka blev allt bättre. :)

Har inte så mkt mer att säga.. resten av kvällen har varit händelselös^^


Kan dela med mig av en lappis bild som kommer från dagen.se


~*~ Vicki, Malou, Joel, Maud, Moi, Rebecca och Gabby~*~


 sköt om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0