snart så..

hejhej!^^

igår kväll åkte vi med släpet till stan, nu är jag snart hälften umeåbo! Känns kanon. Lägenheten blev mysig med mina fina böcker, kläder och sånt så nu känns det hemma trevligt. Jag är beroende av böcker just nu ;] beställde precis 9 styckna från bokuuus.. de kommer typ nästa vecka! underbart!^^
Me hur som hellst.. på vägen hem från umeå stannade vi i rödå, min kusin malin var med till stan så vi skulle lämna henne, men de blev så att vi stannade och åt varm macka och te si sådär vid midnatt, men de var mysigt, de är inte för det^^

Beslöt mig för att sova i kulfors i natt.. men vad överraskade mig i sängen.. 3 skalbaggs-liknande äckel kryp. NAJS. Jag dödade dem och sedan ville jag inte sova i mitt rum.. jag menar, undra vars deras vänner håller hus xD så nu bor jag numera i Lars rum^^ inga kryp i sängen är ett stort plus :D

Är helt inne i en bok som heter babbeldrottningen underbar bok. nu blev jag sugen på att läsa igen :D ... ska nog göra det ett tag.. har inte mkt annat att göra, så varför inte läsaaaa :]

Och grattis till elina som hittade min Simon och Sophie bok^^ xD

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0