Snart är de dax..

De senaste dagarna har jag varit hemma i Kulfors och tagit de lungt, jobbat, spelat piano och bara varit ledig. Men har också hunnit vara med sigrid en väng. Promenad, glass och bad trip till abbortjärn, så hennes syster och magnus dök upp och gjorde oss sällskap ett tag.^^ Cykla i motvind är inte det bästa ;) ..
Sedan har jag hunnit vara i Skivsjö med antonia också! Otroligt kul! Vi åt glass och vattenmelon, gick på gåbingo med min faster inga britt och sedan såg vi på "skojar du eller?" och pratade med någon gul kisse som jag råkade göra halvtam ;] den stannade flera timmar vid antonias dörr... heheh (A) vi var också extremt coola och körde moppe fram och tillbaka xD bytte moped och körde igen. haha! Tidsfördriv ;) oja!

På gården grävs det med grävmaskin, och jag gick också gräva.. haha de var as kul! ^^ men nu ska jag och föräldrarna ta lite semester och åka iväg till finland. Strax bär de av till vindeln iaf.. och sedan vidare till holmsund. Toto heeere i come!! xD Tagga! Sedan blir de att umgås med släkt^^ Måste säga att de ska  bli trevligt detta. Så.. vi hörs på söndag så finisar! <3 ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0