Simon 6 år

Hallu!^^

Igår (30/7) fyllde min kusin simon 6 år. Det firade vi med kalas såklart. Men ska börja med att berätta vad jag hade för mig på dagen. Jag vaknade så där mellan sent.. efter lunch iaf.. så halva dagen hade gått redan när jag vaknade. Jag läste ut boken som jag berättade om igår.. babbeldrottningen. Rikitgt bra ända ut i sista mening.
Sedan hjälpte jag min pappa och min bror i verkstaden. Lackerade halva volvo folkrace bilen. Rikitgt roligt må jag säga! :D hehe^^

men nu bär vi iväg till Rödå, där mina kusiner bor. Där bjöds det på go tacos till middag och självklart födelsedags tårta till efterrätt. Vi hände sedan där hela kvällen. Jag malin och JOhanna rev fram alla inspelade barnprogram och började titta på det. Nostalgi på hög nivå. Molly mus, Doris & gösta (kossan och grävlingen), sailor moon, bumbi björnarna och Doug. Mycket trevligt. Simon- födelsedagsbarnet somnade i sängen medans vi kollade på tv och var hel nöjd med dagen skulle jag tro. Min kväll avslutades med att smälla flugor i köket, många flugor andades för sista gången igår kväll minsann xD hehe men de finns sjukt mkt flugor i rödå, dock pga ladugården.^^

Precis innan nattinatti började jag läsa på en ny bok, den jag precis fått tillbaka från Elina, "Simon och Sophie", vilken jag tycker ät jätte gullig. :D

Men nu ska jag kolla på lotta på liseberg och sedan göra mig iordning för att åka till Anja på grill middag^^ :) Kommer nog bli underbart :D vi sees!




Btw, är inte Eric Saade typ underbart söt? :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Liseberg. =)

2010-08-02 @ 09:49:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0