Senaste nytt.. eller nått sånt.

Hej!! :D

29-30/6
Bio med Elinaaaaaa :D Twilight movie night, riktigt naajs! Inte vad jag förväntat mig^^ Vann en goodie bag... lovely xD Eclipse var super duper bra... bästa hitills, lätt enligt min smak. Efter bion var klockan någonting mellan halv 2 och 2. Då blev de vänta vänta vänta på bussen.. (gick 06.50) toppen! Men de gick bra.. 3 minuters sömn (Y)
Sedan blev de att sova 5 timmar direkt när vi var hemma i vindeln igen för att sedan fara till optikern och sedan vidare till johanna och dricka te ;] mys och behöverligt verkligen. Strax efter det blev det att fara på handledarkursen... som varade i evigheter.. verkligen xD aj på rumpa som fick ont av hård stol xD...
Hann just i pass komma hem innan de blev så att jag var med frida som just tagit körkortet (!!) Tog en tripp till abbortjärn vars anja inte var hemma men elin var, så vi pratade men henne ett tag innan vi tog en spontan resa till Max på E4 ;] lovely! Verkligen! :D

1/7
Idag.. var jag till stan :D shoppade kanske... lite för mkt för mitt eget bästa.. men vad jag man (A) hehe.. nä men kunde inte låta bli. :D Sedan blev det att vara med Johan i.. ca 2 timmar, mycket trevligt :D vädret kunde ha vart bättre, men aja, så länge sällskapet är bra så skit i vädret^^
Vid 4 blev de dax för att besöka de tokiga holmsund/obbola borna.. :D gilla alltså.. ojoj tokiga flickor! :D
Jag diggar Maud för hennes gillande av Gilmore girls! ;] resten av gänget ogillar nämligen GG.. och vi satt och snackade om hur bra de var medan de var helt emot xD.. men de är ju as bra.. :D hehe
Men nu är ännu en underbar dag slut... no you can do^^ tiihii

Puss och god natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0