Onsdag

Hejhej!^^^

Igår var de onsdag. Då var min allra första riktiga sommarjobbar dag. Vart fan nervös den där halvtimmen innan jag skulle jobba. men de gick jätte bra och de var rikitgt roligt faktiskt. :) jobbar på församlingsgårdens sommarcafé tillsammans med Elin Holmgren en vecka och sedan Med Ida Lidgren den andra, och de tror jag kan bli rikitgt roligt. Toppen! De är väääldigt slappt.. men de är mysigt med alla äldre som har historier att berätta^^

Efter jobbet blev det att ta de lungt ett tag och sedan blev de så att jag åkte till Kussjön på the last sommarcaféet. Fikade med Elina :D ¨Jag diggade en låt apa mycket.. men så fort den slutar glömmer jag bort texten och melodin.. inte lätt! xD Efter allt fik och sitta och mobba elina blev de att gå ner till Mina kusiners gamla hus och kolla hur Tord har renoverat. Vilken skillnad, man känner knappt igen sig.. sjukt. Men tycker de är bra att de gör något åt de där huset minsann. :) (Y) 

På väg hem beslöt vi, mamma pappa och jag att idag (torsdag) att de skulle bli ett flytt lass till umeå. Så vi lastade släpvagnen full med säng, bord och... böcker :D Så i kväll blir det att vara i stan alla små grejer som ska i ordning.. ojoj :D spännande! Hur som hellst. Nu måstejag fortsätta, annars tror mamma och pappa att jag har legat och latat mig hela dagen... (vilket jag har.. klev precis upp.. men nu blir de raket fart istället :D ) CIAAAO!



~Elina på  Twilight movie night 2010~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0