Lördag :)

Hejsanhejsan!

Idag har jag haft en underbar dag! Mamma och jag åkte till rödå för att bada i älven med mina kusiner och moster. Det var även andra där och de måste vara rekord med hur många som vart där. (de är som en privat "badplats") Det är egentligen bara att gå ner i älven. Det är otroligt grunt där. Man får gå till mitten av älven förns man kommit någolunda djupt ut. Hade riktigt trevligt med mina fina kusiner. <3

Hur blev de sen då? Jo efter att vi handlat på hemvägen klippte jag gräset^^ Leka med framåt-bakåt-framåt-bakåt på gräsklipparen.. haha as kul ;] men kunde vara så noga runt mammas busk-plantor. ^^
Sedan har jag en minneslucka fram till middagen. Grillat... MUMS! Efter maten kom min "överraskning" pappa skulle lära mig att köra grävmaskinen.. och let me tell you.. även om jag verkligen inte förstod mig på den först,  var de riktigt kul! skulle kunna sätta mig där ute och bara gräva när jag har tråkigt. Dock sa pappa att de är lättare med 1. ett ställe utan rötter från träd och 2. en nyare maskin med lättare spakar^^ men de gick riktigt bra.. efter ett tag! ;]
Sedan skulle jag sätta mig vid datorn och då... har min jävla pip pip pip pip pip bror vart och fipplat med datorn... kunde inte använda tangenterna och sedan pratade den med mig.. läskigt^^ xD men de fixade sig med en omstart^^ lovely. Orka vara dryg lars!!

har legat och sett på Starstruck.. hoppas alltid att slutet ska ha ändrats.. suck! men icke.. så nu ska jag lägga mig och sova.. ska bli underbart.
  Godnatt!



jag vet inte om jag vågar.. klarar inte av att bli nekad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0