Dagen före dan.

Heej!^^

I morgon är det julafton!! Kan ni fatta? nä inte jag heller^^ tihi. Så otroligt mysigt. Vi har suttit och spelat bingolotto.. men vi vann inget och hade inte heller en bridge blandning... men vi hade nötter! Lätt värt. :)
Det var nostalgi att spela bingolotto. Vi har även klätt granen, den är inte så fin.. men den är vacker^^

Lite drygt att vattnet frysit.. again (Y) så här pass till jul! Jag skämta bara, nu rinner de tydligen igen, precis när jag skrivit detta.. xD hur ska ni ha det?! xD

Ni sitter jag och lyssnar på Jay Smith.. underbar snubbe, absolut.

Och nu säger elina att hon ska ha både Joakim Nätterqvist OCH Jay Smith?! de var droppen.  Du får Jay om jag får Joakim... och Heath :] heheheh

God Jul allihopa! Ha en underbar helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0