Dag 9 - Min tro

Jag har i princip i hela mitt liv har jag inte varit religös eller ens haft tanken på att kunna bli, eller vilja bli. Men någonting hände.  Jag vågade öppna mig, vågade vara mig själv och fram förallt, våga tro på gud. Jag höll honom i handen istället för att vända ryggen mot, och sanningen är den, att jag aldrig någonsin haft en sådan här känsla av att vara älskad förut, och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är. Jag hittar mitt lugn, min glödje och ro i kyrkan hos Gud. Lyssna på andras tankar och tänka själv, underbart!

Mitt liv har ändrats så mycket den här hösten, jag är riktigt lycklig.

Tack Gud, för att du finns!




Kommentarer
Postat av: Malin

MIN tofsing :]

2010-12-14 @ 10:02:20
Postat av: Lilian

Du är fantastisk Victoria <3 :) Gud finns för alla och jag är så glad att du fått ta del av honom<3 Han kommer alltid finnas för dig och det kommer jag också. Kram på dig finis <3

2010-12-14 @ 21:46:12
URL: http://ronnbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0