Dag 6 - Min dag

Min dag, vars ska jag börja?

Mellan Ett och 6 hade jag praktik på Vännes hembageri och sedan började resan mot Kulfors där jag äntligen fick lägga mig och sova några timmar. Vid två åkte mamma, pappa och jag till lycksele, där vi först handlade på Dollar. Men den större händelsen var mysimysi hos Elina. Det tog en timme för oss att handla.. och vi beslutade oss för att äta varma mackor till middag (Y) Grattis till oss!
Efter en "underbar" middag bakade vi pepparkakor och vi var "as bra".... or not.

I helgen firar Elina och Jag våran två års dag som "lyckligt" gifta.

Senare i kväll blir det troligtvis.... PATIENSDUELLEN... och elina ska åka på DÄNG! tihihihi (A)




Toppen, toppen, toppen med fina pepparkakor :']

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbart söt bild på dig!



Grattis ;) Ni kan ju förnya era löften nästa år, prästen har ingen uppbokat än så länge ;)

2010-12-12 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0