Dag 29 - Mina ambitioner

Ambitioner, Drömmar, framtidsplaner.. 

Jag har ingen hobby, men drömmer om att hitta något som passar mig.  
Jag är inte bra på att spela lagsporter, rita, sjunga eller skriva, därför håller jag inte på med att spela fotboll, skissa och skriva noveller/böcker. Sjunga gör jag, men inget jag planerar att göra seriöst inför någon på det sättet. Jag är inte heller duktig på andra musikinriktade saker, och tror inte jag kan lära mig det själv.Jag vet helt enkelt inte vad jag vill göra på fritiden.. Vill hitta den dära aktiviteten som jag verkligen brinner för men kommer verkligen inte på det.. än. Jag skulle vilja fota.. fota allt möjligt, men det är inte lika roligt när kameran är tråkig.


Inom skolan är mina ambitioner att gå ut skolan. Vad händer sedan? Jag vet inte. Har funderat på att gå någon spännande kurs på Universitetet, så ska kolla vad det finns när det blir läge för det.

Sist men inte minst, jag vill bli mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0