Dag 26- Mina rädslor

Hm.. passande.. just idag berättade Siggan om en orm som planerade att äta sin ägare, och de var därför den sträckte ut sig i sängen för att kolla hur lång ormen behövde vara för att lyckas med "mordet"..

så jag är rädd för:

- Ormar, spindlar osv. Djur som bits/giftiga.
- att bli en ensam cat lady när jag är typ 40 xD
- att någon jag älskar eller känner dör.
- att jag skulle bli skjuten eller drunkna ev. andra tragiska händelser och..
- Creepiga äckel psyk filmer! huvva!




Seriöst, underskatta inte denna film.. den är seriöst läskig! Dockor! Gah!! xD


Kommentarer
Postat av: Malin

Duuu underskatta inte cat ladies ;) Jag ska ju ha 8 katter och en kattunge när jag blir gammal och grå :D (jag som inte ens tål katter)



Nämen.. okej jag skämtar väl lite.

2010-12-27 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0