Dag 2 - Min första kärlek

Dax för dag två.

Min första kärlek.
Enligt mig så finns det olika grader av kärlek, och därför är det så svårt att svara.

Den allra första seriösa förälskelsen jag hade var Emil Wrenman och det var i 2an-3an.. men jag skulle inte kalla det kärlek precis..
Det blir ju så kompilicerat när jag tänker tillbaka på alla killar jag "varit kär i" och må jag säga att i mina yngre dar var jag minst sagt kill-crazy... tro mig.. eller läs mina dagböcker!! xD Jag är rädd.. seriöst.

...
Så mitt svar blir Henrik Hörnberg. Det var länge sedan, men jag tror att han alltid kommer att vara speciell i mitt hjärta, för den underbara personen han faktiskt är och jag önskar honom all lycka även om vi inte umgås längre.




Bjuder på en liten bild på mig och min kära vän Julia för att jag älskar henne!


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, dina dagböcker ;)



och aaaaaw...

2010-12-03 @ 13:35:15
URL: http://upperenglishside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0