Dag 13 - Den här veckan

Min vecka 50.

Måndag
klippte mig.. blev inte så jätte nöjd, men blir man någonsinn det?
sedan blev det tandläkar besök, haha toppen. Men hade inga hål iaf och det såg bra ut. typ? xD

På kvällen följde jag med Yvonne och kollade på när Johanna var Lucia i kyrkan. Det var mysigt med jul stämmning.

Tisdag
åkte till optikern för att prova linser.. fy vad det är läskigt och jag suger på att stoppa in dem.. xD får fara hem och träna tror jag :O ? hehe..

Var i kulfors och bakade, muffins med saffransglasyr + blåbär och hallon, smarrigt. Blev också att koka knäck. Men det mindre roliga var att vattnet frös.. igen (Y) toppen toppen. xD

Onsdag
hade praktik, det var roligt och det gick bra. på kvällen cyklade jag till Siggan för att ha mys med henne, vi bakade pitekaka och drack te. Som avslut på en härlig kväll kollade vi på "how to be a gangster" på youtube och alla de andra. Så underbart sköna de är. love.

Träffade även jocke en sväng denna dag.

Torsdag
Praktik igen, efter det blev det avslutning på Glöd. Underbara människor med fina hjärtan, synd att jag inte kunde stanna så länge som jag skulle ha velat, men det var roligt att se alla samlade en sista gång innan jul, kommer indeed att sakna allihopa! ^^ Efter mötet rusade jag in till stan, dax för bio med Siggan och Felicia, ur trevligt och harry potter var bättre än förväntat. Ur najs!! :)

Fredag

Allra sista dagen på praktiken, gjorde ingenting meningsfullt denna fredag... såg på one three hill hela långa kvällen. ^^ min bror sovde här.
Lördag
Julklapps handla med min bror och oskar. Ganska mysigt! Bror bjöd mig även på lunch, inte dumt det inte. nono.
Träffade finisarna gabby och emelina also, inte alls dumt! :D <3

på kvällen? ... såg jag på one three hill och tvättade. xD
Söndag
Skulle till kyrkan med Gabby, men de kostade så vi gor aldrig dit tyvärr... men det blev en awesome kväll iaf. Inne på Ica?! wtf gabby? xD underbar är duu!!! skratt attack gånger tuuuuusen? xD hahahha jag dör.
Puss på fdig finis.


Slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst var nya HP awesome!? :D

2010-12-20 @ 22:50:57
Postat av: you know who

HAHAHAAAA... övervakningskamera säger jag bara

2010-12-22 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0