Dag 1 - Presentera dig själv

Mitt namn är Victoria Forsgren 17 år (snaaart 18!! :D )

Jag bor just nu i Umeå och studerar, men mitt hem är och kommer alltid att vara i Vindeln. I Vindeln bor mign familj- Mamma Anette, Pappa Stellan och Min bror Lars. De är de bästa i heeela världen. Vi har även en hund och två katter varav en utnyttjar mig för att få ost.. ^^

Jag studerar på Östra Gymnasiet - Livsmedelsutbildningen inrikning Bageri/Konditori, där trivs jag super bra!

På fritiden gillar jag att vara med kompisar, dansa och sjunga alt. vara helt crazy.. ^^ ´Händer också att jag läser en bok, shoppar, tränar eller pysslar. För de mesta händer de också att jag kollar på tv och film.

Mina favorit serier är:
Veronica Mars, How i met your mother, The big bang theory, Glee, Heroes och en hel massa mer, fastnar ganska lätt för serier^^

Topp 3 favorit disneyfilmer (just nu iaf^^) :
-Herkules
-Tarzan
- Micke och Molle

Men tycker att björnbröder har den absolut bästa musiken^^


Status: Gift med Elina sedan 2 år tillbaka (höhö) om 3 dagar faktiskt! :) :]
Tro: Kristen

To be..... continued :]

Kommentarer
Postat av: Elina

hihih, på söndag blir det 2 år :]

2010-12-03 @ 23:10:31
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0