Torsdag

Tjoho!

Jag orkar verkligen inte blogga socialt idag.. men jag drar de "viktigare" delarna av dagen i små punkter.

* Vaknade 10 min innan bussen... I  LIKE! :( hann men den dock^^ yeah!

* Idrotts provet.. 26 av 48... yeah för mig!! x) hehehehe... fick godkänt iaf, ^^

* 92 % !!!! yeeaah klå den elina! <33

* Kör idag. Bara jag och Julia som kom. Små pinsamt med öppen dörr... otroligt vacker sång! (A)

* Promenad med Ellen och Sigrid! :)

Tja de var nog allt^^


Igår var jag på midgård. Musikklasserna hade en liten konsert.. blev väldigt rörd av en tjej som sjöng: Du måste finnas! Otroligt fint!
och självklart var min finis johanna awesome också! :D <3


Nu väntar sängen! pusshej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0