Tisdag^^ tjoho..

Hej!
Hmm.. hur ska jag börja? Hade en lektion idag.. som varade i 30 min^^ ett prov, i idrott.. som gick skit! Kunde 4 av 38 frågor som jag var säker på... de låter bra va? x) hehe.. Hade dock en awesome dag i övrigt! :D var på skolan med julia och "spanade" efter våra offer... gick ju as bra, hehehehehe not x)
åh sen pluttinuttii.. åhw! :]

Tog 12.25 bussen hem^^ sjukt varmt! ;O nästan dog typ.. av värme.
Men jag undrar vad jag igentligen har gjort..´efter jag kom hem.. sett ett x antal avsnitt oc... och nördat seterra! ;] har nu 89% av världens länder! HUr går de för dig elinaaa? ;] hehe!

Mötte Åke när jag var ute och gick med stavarna och stannade och pratade man honom ett tag :) Å sedan blev det att gå hem och steka pytt in pain. hehe. pyttipanna alltså. Iaf..

Jag och elina har planerat att cykla en massa mil på lördag.. önska oss lycka till med vädret! :D på inte alla som spenderar sin lördag med att cykla! x) hehe! AWESOME!! :D

nu ska jag se ett avsitt till och sedan börja läsa  i en ny bok.. "bara inte du" av bredow. Längtat efter att få läsa den! :D wiiie


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0