Söndag

Helloo ba!

Idag har de varit underbart fint väder! Satt ute i solen och myste ett tag på förmiddagen^^ och sedan åt vi lunch ute och mysmys. Sedan gick jag och mamma på promenad med Lucas och kisse. När vi kom tillbaka fick jag åka i traktor skopan, yeyeyey va de är kuuul! x) ehm.. btw! pappa körde mig mot en snödriva och fällde ner skopan.. och kunde inte hålla mig fast så länge.. x) lite blöt blev jag^^ men de var kul. Pappa förstörde gräsmattan på kuppen.. x) 2 stora leriga spår x) hehe. awesome!
På tal om awesome, här får man för typ första gången se 5 säsongen av himym.. och då är de just de avsnittet jag redan sett? hur fan är de möjligt.. vilken otur alltså x) Men tur de är bra iaf.

Vid middags tid åkte vi till rödå, där vi var bjudna på middag, yey :D gött med påskmiddag!
Sedan blev de också glass, singstar, guitarhero (suger fortfarande på trummor..) och bilder. Vi satt och kollade igenom fotoalbum och albumen på datorn, väldigt trevligt.
Roligaste va:
Lars kollar bak på sin stol, väder sig om igen, ska sätta sig där stolen är, men kusin johanna drar undan stolen. Lars= på golvet x) hahahaha säger alla och dessutom spillde lars lite av sin grogg. ägd. ^^

Lite gamm bilder. ( 3 kunde jag inte öppna men dessa kunde jag spara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0