Skärtorsdag

Hallo!

Min skärtorsdag 2010= awesome, underbar, fantastisk, ska jag fortsätta? :P

Iaf.. :D
Det kanske inte började så bra.. men väckar klockan ringde 5.20.. yeeez.. på min lediga dag (Y) gillas!
men klev upp 9  iaf, :D såg på film, städade och chillade i allmänhet.. helt okej faktiskt!:D
sedan vid 1 kom mamma, vi skulle till stan!:) stannade i rödå och plockade upp kusin johanna! :) (VK:s april skämt äääägde  btw!!)
Första affären blev myrorna! hittade en kjol, rätt awesome faktiskt :) och sedan en film, dock vhs, men vadå.. Fievel i vilda västern.. min älskade barndoms film! otroligt bra film! Kärlek alltså!

sedan blev de kappAhl.. och lite andra mindre butiker. Blev iaf så att jag köpte ett hår diadem och en klänning. :D wiiiie!!! Och en ben & jerrys glass från ica maxi.. <3 Vi var och besökte farmor på lassa! Kul at se henne <3 (LL)

Var ute och gick med sigrid till 23.00.. vart en sen promenad ikväll ;] kanske därför vi aldrig mötte någon?..
underligt!

Efter en lååång chattning med vänner ska jag sova! Taggar morgondagen otroligt mycket! (A)
ciiaaao <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0