Onsdag- filmkväll

Hejsan!

Idag har jag minsann inte gjort så fruktansvärt mycket.. dock.. ändå mycket.. skumt.
Först såg jag på A cinderella story^^ otroligt underbar film!
Sedan blev de en sväng förbi simmhallen och prata med Moster, som var där med kusinerna mina. :)
Sen.. slöslöslö time! Facebook osv. i timmar? x) Men diskade, bakade paj och skar morötter också.. (A) haha!
Bus!
Efter middagen gick jag till Malin! :) vi började se "he's the girl" och bakade kladdkaka. Lite senare kom Danne, Johannes, Henke och Elias. Trevlish!
Blev inte mkt film under denna filmkväll.. men väldigt trevlig ändå. :D
Tihi!


Gör fortfarande ont dock.. men de får jag leva med..^^

sängen kallar, hare hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0