Onsdag-

Sry att jag inte varit så social här ett tag.. har haft mkt att tänka på och så.. med andra ord, ingen lust att blogga..
men nu.. nya tag, och dessutom har min dag varit väldigt bra! :D
de började dock med att jag försovde mig och fick ta 10 bussen in till skolan.. hehe.. Ln tog den också och vi " missade " idrotten också... hehehehe... :) Hon var awesome och satte fast mina knappar igen.. fan vad skönt att ha ett mellanslag!! :D går 100 gånger lättare att skriva x) wiiiiiieeee!!!

Hur som hellst.. idag hade jag otroligt kul på musiklektionen, för en gång skull.. :D slapp spela gitarr.. pust! Spelade piano istället :D wiie! Bra låt also! tehe!

Sedan fick vi hämta ut våra "last man standing" lappar också! :D nu vet jag vem som ska down, mohahahhahaha....!!! x) fram med post it lapparna och flygplanen!! x) hehehe!
loolz!

När jag kommit hem fungerade inte internet som de skulle efter att datasnubbarna fixat datorerna.. så ligger just nu i hallen på matten med nätverkskabeln i x) haha.. hoppas pappa hittar koden till trådlösa grejset snart :D

annars har jag bara vart ute och promenerat med siggan i kväll :D mycket trevligt! blev en lång sväng! :) tummen upp!

Nu ska jag sova, taggar morgondagen så mkt! :D
pusshej!

Elina skickar vacker bild...



SOMMAR KÄNSLA!


Kommentarer
Postat av: Elina

jag skickar bara vackra bilder :D

2010-04-15 @ 16:33:54
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0