Morfar 60år

Hallåååj!

Imorse vaknade jag i panik efter en väldigt skum dröm.. x) hoppas den inte blir sann... hårdrock är bra.. men inte i alla lägen!
Iaf.. vid halv 12 skulle vi samlas på fritidscentrum och invänta morfar som idag fyller 60 år! Grattis i massor! <3
Vi skulle fara på skyttehallen och skjuta lite granna^^ mycket trevligt vill jag säga.
Det var otroligt kul! De är ju så bra att de passar alla åldrar! och att alla uppskattade det också!
tror jag kom 6a.. inte så nöjd ;] men gjorde mitt bästa.. kom före per (Y) då är de lungt!:D
Riktigt, riktigt trevligt iaf! :D
När  vi var klara åkte vi upp på brånet till morfars place^^ där mormor also var. Vi fikade lite och jag spelade fia med Malin innan maten( tror de var från åsas krog, eller något sånt från rödå som lagat den) anlände. Vilken mat alltså! så klockrent god!
Efter måltiden chillidillade vi ett bra tag innan de blev go tårta och kaffe.
Resten av kvällen spenderade vi med, spel. Mycket spel! Otroligt kul! :D :D
Typ fia, A-Ö, Bluff, uno, tom &jerry, 4 mans vist, eller nått sånt. Jag & pappa mot Per & lars.. underhållande se nanting.. haha!! Pappa och jag hade iaf 10-5 när vi slutade. (Y)  yey till oss!

Innan avskedet åt vi kall kyckling på spett, med curry.. bara åsm! *slickar mig runt munnen*

Till sist men inte minst.. en promenad med Lars och Sigrid runt byn^^

Alltså sammanfatta: klart en awesome dag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0