Långfredagen :)

Hellooo^^

Min långfredag var superrr! Vaknade dock 2 timmar för sent, så fick snabba mig när pappa kom och bankade på dörren.. hehe.. ^^ Tror inte jag glömde någonting.. kanske skulle va bra att hälla ut mjölk skvätten som står i kylen.. can´t wait :D x) Tror dock jag inte stannar i kulfors så hemskt länge.. :)

Hur som hellst.. vid 1 kom Antonia till Kulfors och då tog vi skotrarna och körde en sväng^^ Mamma och pappa åkte till Skellefteå just då. Jag och Antonia körde tegsnäs-kussjön- kulfors svängen och på hemvägen satt jag och dagdrömmde.. eller nått xP så jag råkade visst köra fast.. hehe^^ men vi fick logg skotern tillslut.. inte de lättaste att vara smidig i skoterkläder x) haha

Sedan gjorde vi middagen.. fina pajer.. haha oja! :D blev lite mycket.. ^^ men de räcker typ till middag i en vecka..? xP
Den vart mycket god iaf! Och sedan hade vi gjort en jordgubbs cheesecake också! :D mumma^^
Dessutom hade antonia tagit med sig fruktsallad, som var sjukt gott! :D

Vi sjöng singstar, var jämn lika faktiskt! kul! :) Sedan blev de egga facebookspel och bara chilla! riktigt mysikgt faktiskt. ^^

Glad påsk!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0