Grillning^^

Helloo^^

Igår (Måndag) var jag i kulfors nästan hela långa dagen. Var duktig och kastade i ved i 75 min tillsammans med Mamma, pappa och Kalle. Det var lite kul ändå, och de känns verkligen i låren idag, på nått skumt vis..^^ hehe!
Efter middagen åkte jag med faster och hennes man till skivsjö. Eller närmare beskrivt till Elina. Vi skulle fara och grilla (Y) tillsammans med Sofia, Sanna, Hampus och Jens for vi och grillade körven. Rikitgt trevligt faktiskt. :)
Sedan gick vi hem och sovde elina och jag. :) Och kurreburre var awieawie a.k.a. täck tjuven x) men eftersom han var så söt kissemissen kunde man inte vara sur på na. Höll nästan på att somna och så började han slicka  på mitt ben.. random. :D

Tummen upp för denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0