Go! Umeå, ^^

Hej.. :]

I fredags.. (igår) hade vi skola som vanligt :) skulle träna inför nationella bara, så vi slutade vid ett eller nått sånt :) rätt najs och väldigt slappt!
efter skolan följde jag med Julia hem! :D trevlish! Vi spelade hänga gubbe, väldigt kul faktiskt x) hehe! :D Sedan blev de middag, super god kycklingsröra och ris hade julia kokat ihop, och de var väldigt gott! :)
Vid halv 7 började vi gå till stan. Vi valde att ta en annorlunda väg, via blåbärsvägen och den tog typ mycket kortare tid, så de var awesome! :) the blueberry road rules!
Medans vi väntade på gabbs, satt vi på en bänk på stan och kollade om människorna som gick förbi, gick i takt.. x) haha väldigt lättroade! :D
Kring kl 8 gick, jag, julia och gabbs till Go! :D Så fruktansvärt trevligt jag hade där! sjukt! :D haha! skrattanfall!

Alla samlades i kyrkan och delades sedan in i 2 lag. Red chillipeppers och blue cheese doodles, jag var i lag blå.

Tävlingarna:
1. Skrika/ leva om så mkt som man kan.  (blå vann)
2. Jepordy (röd vann)
3. Äta palt (röd vann)
4. digga loss med instrument tiln en carola låt (röd vann)
5. Få upp så många på scenen som möjligt med hjälp av olika påståenden. ( blå vann)

och på nått konstigt vis vann blått lag, men jag tror den sistnämda tävlingen gav mer poäng.

mellan de lite musikunderhållning och kortfilm med Per Fekt från dalarna.. tillsammans blev det perfekt.
otroligt kul! haha ojoj vilka problem man kan ha.. :) men de är tur de löste sig tillslut!

Efteråt blev de fika och snack med gabbs, maud osv.
Är verkligen glad att jag for på detta event! :D

Efteråt blev de att gå hem till julia :) somnade på golvet direkt nästan när vi kom hem x) julia skulle gå och hämta sin cykel hon glömde på ica tidigare under dagen.. och hon hittade mig sovandes på golvet när hon kom hem.. x) tihih


AWESOME DAG!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0