gaah

Helloo!!

idag.. har jag.. varit i skolan.. så skol less jag är. com!! orkar knappt kliva upp, orkar inte göra läxorna.. orkar ingenting igentligen.. men de kanske beror på min sömnbrist.. jag vet inte.. men är less iaf hur som hellst.

Läste ut "prinsessan och tiggarflickan" i natt.. kunde inte slita mig från bokens slut! blev liite besviken dock.. men en väldigt bra bok vill jag lova! :D

Har höjt mitt stegmål till 12.000 steg idag, känns ändå bra, och jag tror jag kan klara det. Hoppas det iaf! :D

vet inte vad jag igentligen skulle skriva.. har inget intressant att berätta.. eggar seterra just nu.. men de jäkla länderna vill inte fastna.. :( suuck! Elina ska inte få vinna!! x) hon leder med 1 % just nu.. den råttan, puss på dig! x)

Prov i morrn.. yey.. får plugga de sista på bussen..  men de känns som de mesta sitter långt där inne i skallen.  wish me luck! kommer att behöva det..


aja... god natt!! :D <3



tycker det är helt okej faktiskt.. förutom de stora landet som är rött... INTE OKEJ!!!! de är ju kashahahkstan.. hur de nu stavas.. suck! x)

Kommentarer
Postat av: Elina

så mycket viiiiiitttt!!?!?!? :O

2010-04-20 @ 12:13:16
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0