Fredag, aaaj (A)

Hejhej!

I morse (vid 11 tiden) började dagens utmaning. Promenera till skivsjö, vad är det..? typ 2 mil och några km dit från kulfors, dvs lite mer än vad jag brukar gå till vardags.. x) Elina (som btw fyller 17! säg grattis vettja!) skulle möta mig från andra hållet. Vi möttes precis nästan där vi skulle fika. Vi skulle fika i ett jakt torn.. inte alls kul att ta sig dit.. haha x) lite snö krypning^^
Men när vi klättrat upp i tornet satt vi oss och mumsade allt möjligt gott. ( sockerinnehållande stuff som va haft som mall på vad vi skulle köpa! haha ) mycket trevligt och mysigt med eliinaaa:D <3

Sedan var de bara halva vägen kvar då ;] den biten där elina var på stråååålande humör! :D men jag sa flera gånger att de inte var långt kvar, vilket de inte var.. eeh.. sista gången :D...

Sedan blev de att de på lejonkungen 2, och käka tacos, inte dumt!
Fick en as stor blåsa på hälen (Y) gigantisk.. och lägtar verkligen till den spricker......

Blev en sväng förbi Antonia också, och kolla på hennes lya. Dit blir de att fara fler gånger! (Y)

Gaah, vet inte vad jag ska skriva.. är duktigt trött..

bjuder på en låt för att den är åsm:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0